xxx

Mintaétrend

Napi ötszöri étkezés/téli-tavaszi időszakra túlsúlyos gyerekek számára

napreggelitízóraiebéduzsonnavacsora
1 almás-fahéjas túrókrém, extrudált kenyér sárgarépa-zeller-céklaturmix, vajas pogácsa csontleves, pulykafasírt, lencsefőzelék, narancs csirkés káposztasaláta rántott cukkini, rizibizi
2 tojássaláta, lenmagos kenyér, zsírszegény tej vitaminsaláta sajtkockákkal almaleves, sült csirkecomb, krumplipüré, csemege uborka, alma gyümölcsös túrótorta rukkolás lencsesaláta fetasajttal
3 zabpelyhes almás süti, almatea tonhalsaláta, korpovit keksz karalábé leves, pulykasült, zöldborsó főzelék, mandarin fetasajtos céklasaláta sült gomba, petrezselymes rizs
4 tortilla sajtkrémmel töltve, kakaóital szilváspite húsgombóc leves, sajtpuding párolt zöldségekkel, gyümölcssaláta avokádós csirkesaláta tejszines parajfőzelék főtt tojással
5 gombás tojás, kukoricás kenyér, paradicsomital almás-diós szendvicskrém, wellness kenyér brokkolikrém leves, milánói makaróni, banán gyümölcsjogjurt, ropogós pálcika töltött karalábé
6 natúr joghurt, házi hozzáadott cukor nélküli müzli, cukormentes gyümölcstea sajtszeletek idénygyümölccsel csirkehúsleves, főtt csikehús meggymártással, kuszkusszal jégsaláta almával tonhalkrémes szendvizs rozskenyérrel
7 fűszeres túrókrém, pirítós, facsart vagy préselt gyümölcslé görögsaláta tejfölös gombaleves, zöldfűszeres párolt hal, rizi-bizi, körte madártej yoghurtos padlizsán

vissza

Tipp: Spájzolj be rostokból!

A kalóriaszegény, magas rosttartalmú ételek megemésztése több időt vesz igénybe, így hosszabb a teltségérzet és kedved sem lesz nassolni.

© 2015