xxx

Mintaétrend

Napi ötszöri étkezés/téli-tavaszi időszakra nem túlsúlyos gyerekek számára

napreggelitízóraiebéduzsonnavacsora
1 almás-fahéjas túrókrém, extrudált kenyér tonhalsaláta, korpovit keksz csontleves, pulykafasírt, lencsefőzelék, narancs csirkés káposztasaláta rántott cukkini, rizibizi
2 natúr joghurt, házi hozzáadott cukor nélküli müzli, cukormentes gyümölcstea sárgarépa-zeller-céklaturmix, vajas pogácsa almaleves, sült csirkecomb, krumplipüré, csemege uborka, alma madártej rukkolás lencsesaláta fetasajttal
3 burgonyás omlett, zsemle, tejeskávé sajtszeletek idénygyümölccsel karalábé leves, pulykasült, zöldborsó főzelék, mandarin avokádós csirkesaláta sült gomba, petrezselymes rizs
4 zabpelyhes almás süti, almatea almás-diós szendvicskrém, wellness kenyér húsgombóc leves, sajtpuding párolt zöldségekkel, gyümölcssaláta kefíres burgonyás lángos rizsfelfújt idény gyömölccsel
5 gombás tojás, kukoricás kenyér, paradicsomital vitaminsaláta sajtkockákkal brokkolikrém leves, milánói makaróni, banán jégsaláta almával túrógombóc
6 fűszeres túrókrém, pirítós, facsart vagy préselt gyümölcslé görögsaláta csirkehúsleves, főtt csikehús meggymártással, kuszkusszal gyümölcsös túrótorta yoghurtos padlizsán
7 mozzarella paradicsommal, korpovit keksszel, kókusztejes banánturmix szilváspite tejfölös gombaleves, zöldfűszeres párolt hal, rizi-bizi, körte gyümölcsjogjurt, ropogós pálcika tejszines parajfőzelék főtt tojással

vissza

Tipp: Este már ne fogyassz sok szénhidrátot!

Utolsó étkezésnek tökéletes lesz valamilyen sovány hús jó nagy adag zöldséggel. Szénhidrát beviteledet a nap első felére időzítsd!

© 2015