xxx

Mintaétrend

Napi ötszöri étkezés/ nyári-őszi időszakra túlsúlyos gyerekek számára

napreggelitízóraiebéduzsonnavacsora
1 cukkinis rántotta, hagymás kenyérke, paradicsom görögsaláta májgombóc leves, rakott karfiol, barack madártej sült gomba, petrezselymes rizs
2 fahéjas zabkása, egres sárgarépa-zeller-céklaturmix, vajas pogácsa burgonyakrém leves, sült csirkemell, kevert saláta, alma csirkés káposztasaláta tejszines parajfőzelék főtt tojással
3 natúr joghurt, házi hozzáadott cukor nélküli müzli, cukormentes gyümölcstea szilváspite zöldbableves, rakott burgonya, kovászos uborka jégsaláta almával rántott cukkini, rizibizi
4 fűszeres túrókrém, pirítós, facsart vagy préselt gyümölcslé vitaminsaláta sajtkockákkal zöldségleves, töltött paparika, főtt burgonya, szőlő gyümölcsös túrótorta yoghurtos padlizsán
5 gombás tojás, kukoricás kenyér, paradicsomital tonhalsaláta, korpovit keksz gyümölcsleves, májas-zöldborsós rizottó, tejpuding capri-saláta, grahamkenyér rukkolás lencsesaláta fetasajttal
6 zabpelyhes almás süti, almatea sajtszeletek idénygyümölccsel olaszos paradicsomleves, sült tonhal, párolt zöldésgek, gyümölcs avokádós csirkesaláta tonhalkrémes szendvizs rozskenyérrel
7 tojássaláta, lenmagos kenyér, zsírszegény tej almás-diós szendvicskrém, wellness kenyér zöldséges gulyásleves, máglyarakás fetasajtos céklasaláta töltött karalábé

vissza

Tipp: Válts oldalt!

Ha egy nehéz táskát viszel a válladon, 5 percenként válts oldalt, ezzel is erősítve az izmaidat.

© 2015