xxx

Mintaétrend

Napi ötszöri étkezés/nyári-őszi időszakra nem túlsúlyos gyerekek számára

napreggelitízóraiebéduzsonnavacsora
1 natúr joghurt, házi hozzáadott cukor nélküli müzli, cukormentes gyümölcstea sárgarépa-zeller-céklaturmix, vajas pogácsa májgombóc leves, rakott karfiol, barack jégsaláta almával rántott cukkini, rizibizi
2 gombás tojás, kukoricás kenyér, paradicsomital tonhalsaláta, korpovit keksz burgonyakrém leves, sült csirkemell, kevert saláta, alma gyümölcsjogjurt, ropogós pálcika tejszines parajfőzelék főtt tojással
3 franciasaláta pritóssal, őszibarackturmix (évszaktól függően friss/befőtt) almás-diós szendvicskrém, wellness kenyér zöldbableves, rakott burgonya, kovászos uborka madártej sült gomba, petrezselymes rizs
4 zabpelyhes almás süti, almatea sajtszeletek idénygyümölccsel zöldségleves, töltött paparika, főtt burgonya, szőlő kefíres burgonyás lángos rukkolás lencsesaláta fetasajttal
5 cukkinis rántotta, hagymás kenyérke, paradicsom görögsaláta gyümölcsleves, májas-zöldborsós rizottó, tejpuding avokádós csirkesaláta túrógombóc
6 fűszeres túrókrém, pirítós, facsart vagy préselt gyümölcslé szilváspite olaszos paradicsomleves, sült tonhal, párolt zöldésgek, gyümölcs gesztenyepüré sült virsli tükörtojással, paradicsom
7 fahéjas zabkása, egres vitaminsaláta sajtkockákkal zöldséges gulyásleves, máglyarakás csirkés káposztasaláta rizsfelfújt idény gyömölccsel

vissza

Tipp: Válaszd a lépcsőt, mert rengeteg kalóriát éget el!

Ha lift helyett a lépcsőt választod, ezzel az egyszerű módszerrel is sokat teszel az egészségedért. Nem csak a vádlit és a lábizmokat és a popsit formázza, de a szívre is jó hatással van napi 5 perc lépcsőzés.

© 2015