xxx

Mintaétrend

Napi ötszöri étkezés/nyári-őszi időszakra nem túlsúlyos gyerekek számára

napreggelitízóraiebéduzsonnavacsora
1 natúr joghurt, házi hozzáadott cukor nélküli müzli, cukormentes gyümölcstea sárgarépa-zeller-céklaturmix, vajas pogácsa májgombóc leves, rakott karfiol, barack jégsaláta almával rántott cukkini, rizibizi
2 gombás tojás, kukoricás kenyér, paradicsomital tonhalsaláta, korpovit keksz burgonyakrém leves, sült csirkemell, kevert saláta, alma gyümölcsjogjurt, ropogós pálcika tejszines parajfőzelék főtt tojással
3 franciasaláta pritóssal, őszibarackturmix (évszaktól függően friss/befőtt) almás-diós szendvicskrém, wellness kenyér zöldbableves, rakott burgonya, kovászos uborka madártej sült gomba, petrezselymes rizs
4 zabpelyhes almás süti, almatea sajtszeletek idénygyümölccsel zöldségleves, töltött paparika, főtt burgonya, szőlő kefíres burgonyás lángos rukkolás lencsesaláta fetasajttal
5 cukkinis rántotta, hagymás kenyérke, paradicsom görögsaláta gyümölcsleves, májas-zöldborsós rizottó, tejpuding avokádós csirkesaláta túrógombóc
6 fűszeres túrókrém, pirítós, facsart vagy préselt gyümölcslé szilváspite olaszos paradicsomleves, sült tonhal, párolt zöldésgek, gyümölcs gesztenyepüré sült virsli tükörtojással, paradicsom
7 fahéjas zabkása, egres vitaminsaláta sajtkockákkal zöldséges gulyásleves, máglyarakás csirkés káposztasaláta rizsfelfújt idény gyömölccsel

vissza

Tipp: A zöldségekkel kezdd!

Fontos, hogy minden étkezésnél kerüljön zöldség a tányérodra, és akkor jársz a legjobban, ha ezeket eszed meg először - így mire a hizlalóbb ételekhez érsz, már úgy fogod már érezni, hogy tele vagy és kevesebbet eszel belőlük.

© 2015